Edukaciniai užsiėmimai PDF Spausdinti El. paštas

Edukacijos

2017m. – 2018 m.

Kviečiame užsisakyti edukacinius užsiėmimus ikimokyklinio amžiaus vaikams,

pradinių, vyresniųjų klasių mokiniams ir suaugusiems. Viena grupė iki

14 žmonių.

Registruotis iš anksto:  Tel. 8 – 37 32 35 82 arba el.paštas: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai

Edukaciniai užsiėmimai

1.Programų ciklas „Ankstyvoji robotika“

2.Programų ciklas „Gamtos dovanos“

3.Edukacija „Prieš skrydį“

4.Edukacija „Aitvarų gamyba“

5.Animacinės dirbtuvės „Piešiame pasaką“

6.Kūrybinio rašymo dirbtuvės „Vaizdelis „Akimirka”

Trukmė: vienos edukacinio užsiėmimo dalies trukmė iki 45 min., visas edukacinis

užsiėmimas nuo 1.30 val. iki 2 val.

Kaina :  0,58  € ir priemonės, priklausomai nuo programos sudėtingumo.

Vieta – Moksleivių techninės kūrybos centras.

 

Plačiau:

1.Programų ciklas „Ankstyvoji robotika“

Sudaro 5 skirtingos edukacijos.

Programos tikslas:

Taikant informacines technologijas, kuriant ir programuojant LEGO robotus, skatinti domėtis

intelektualiomis valdymo sistemomis, elektronika, robotika, mechatronika, tobulinti žinias ir

praktinius įgūdžius, ugdyti kūrybingumą, saviraišką ir  toleranciją.

Konstruoti robotus, tobulinti mokykloje įgytas žinias ir jas pritaikyti praktikoje.

Programos dalyviai :

Vaikai (6-10 metų), tėveliai, mokytojai.

 

„LEGO dirbtuvės“

Edukacijoje supažindinama su Lego kaladėlėmis, jų atsiradimo istorija. Vaikų grupė,

susiskirsčiusi į kelias komandas, konstruoja atskirus bendro darbo elementus iš lego

kaladėlių. Pagal pateiktą instrukciją konstruoja malūną. Jungia su kompiuterio programa.

Programuoja, išbando jo galimybes. Įvertina ir pristato savo darbą. Pasidalina įspūdžiais.

 

 

„Pirmieji žingsniai“

Edukacijoje supažindinama su metodais, kuriais naudojasi mokslininkai ir inžinieriai atlikti

tyrimams, kur reikalingi nuotoliniu būdu valdomi visureigiai. Vaikai, susiskirstę į komandas,

pagal duotą instrukciją konstruoja iš lego detalių visureigį robotą. Jungia su kompiuterio

programa. Programuoja, išbando jo galimybes. Įvertina ir pristato savo robotą, pasidalina

įspūdžiais.

 

 „Gelbėtojai“

Pageidautina, kad edukacijoje dalyvautų mokiniai jau susipažinę su Lego robotais (dalyvavę

„Pirmųjų žingsnių” edukacijoje). Vaikai supažindinami su gamtos stichijomis, kaip dirba

gelbėtojai padėdami žmonėms ir gyvūnams. Susiskirstę į komandas, pagal duotą instrukciją

konstruoja iš lego detalių gelbėtojų sraigtasparnį. Jungia su kompiuterio programa.

Programuoja, išbando jo galimybes. Įvertina ir pristato savo robotą, pasidalina įspūdžiais.

 

„Apsauga nuo potvynio“

Pageidautina, kad edukacijoje dalyvautų mokiniai jau susipažinę su Lego robotais (dalyvavę

„Pirmųjų žingsnių” edukacijoje). Vaikai supažindinami su gamtos stichija – potvyniais. Kaip

mokslininkai sprendžia problemas kovodami su jais. Susiskirstę į komandas, pagal instrukciją

konstruoja iš lego detalių automatinius šliuzo vartus. Jungia su kompiuterio programa.

Programuoja, išbando jų galimybes. Įvertina ir pristato savo robotą, pasidalina įspūdžiais.

 

„Šiukšlių rūšiavimas“

Pageidautina, kad edukacijoje dalyvautų mokiniai jau susipažinę su Lego robotais (dalyvavę

„Pirmųjų žingsnių” edukacijoje). Vaikai supažindinami su šiukšlių rūšiavimu. Susiskirstę į

komandas, pagal instrukciją konstruoja iš lego detalių automobilį – šiukšlių rūšiuotuvą.

Jungia su kompiuterio programa. Programuoja, išbando jo galimybes. Įvertina ir pristato savo

robotą, pasidalina įspūdžiais.

 

2.Programų ciklas „Gamtos dovanos“ .

Sudaro šios edukacijos: „Molio Motiejukas“, „Eglutės svajonės“, „Maža adata visą

pasaulį apsiuva“, „Kas iš mano kailinėlių...“, „Siūlai siūlai susivykit“, „Pasėjau žilvitį“,

„Šilko kelionė“.

Tikslas:

Supažindinti vaikus, jų šeimas ir mokytojus su lietuvių etnine kultūra kaip visos tautos kultūra, gamtos gėrybėmis - žmogaus ir gamtos harmonija, ugdant pagarbą tradicijoms, ryšį su gyvąją gamta, parodant jų prasmę ir reikšmę lietuvio doroviniam gyvenimui, dvasiniam harmoningos asmenybės vystymuisi. Tai - senosios kultūros pateikimas šiuolaikinių technologijų priemonėmis.

Programa skiriama įvairaus amžiaus vaikams, mokiniams, tėvams bei mokytojams kaip vientisas kūrybinis procesas.

Programos dalyviai:

Vaikai ir mokiniai nuo 6 iki 18 metų, tėveliai, mokytojai.

 

„Molio Motiejukas“

Tai kūrybinis keramikos arba modelino formavimo užsiėmimas, kuriame dalyviai pasigamina balto molio gaminį, padengia jį glazūra, išdegina.

Pageidaujantys renkasi modeliną, iš kurio gamina originalų raktų pakabuką, savitai dekoruoja arbatos šaukštelį.

 

 „Eglutės svajonės“

Dalis adventinių edukacinių užsiėmimų, kuomet dalyviai gamina netradicinius žaisliukus eglutei – suka šieno burbulus, minko ir kepa žaisliukus iš miltų, įvairia technika dekoruoja puto plasto burbulus.

 

„Maža adata visą pasaulį apsiuva“

Kalėdų laukimu alsuoja ir siuvamų krepšelių užsiėmimas. Čia mokiniams suteikiama laisvė puošti pasiūtą lininį arba vilnonį maišelį tradiciniais baltų simboliais arba šventiniais akcentais – nelygu, ką dėsi ir kam bus dovanojamas.

Šis edukacinis užsiėmimas supažindina su siuvamosios mašinos istorija, kuri mini  150-ąsias gyvavimo metines.

 

„Kas iš mano kailinėlių...“

Šios  kūrybinės dirbtuvės kviečia mokinius dirbti su oda - pasigaminti nedidelės apimties aksesuarų, papuošalų, kuriais galės pasipuošti patys, dovanoti mamai, draugui, sesei ar broliui.

 

 

 „Siūlai siūlai susivykit“

Tradicinių trinyčių, septynvyčių juostų vijimas, pradinės audimo pamokos, kuriose dalyviai gali nusiausti knygos skirtuką, nedidelę servetėlę.

 

„Pasėjau žilvitį“

Žilvičio kelias iki mūsų dienų. Užsiėmimas, kuriame pateikiama augalinė medžiaga kaip šiandieninės buities, dekoro dalis. Šio užsiėmimo dalyviai kruopščiai rinksis žilvičio vyteles ir spaus vieną prie kitos, kol nusipins krepšelį, padėklą, paukštį ar  pintinėlę uogoms.

 

„Šilko kelionė“

Kūrybinis užsiėmimas, kuriame  spalvos, fantazijos  ir darbas susilieja šilko gabalėlyje.  O rezultatas matomas po ilgėlesnio laiko – kai viskas išdžiūsta. Tai užsiėmimas kruopštumu  ir kantrybe pasižymintiems mokiniams.

 

3.Edukacija „Prieš skrydį“

Tikslas: Populiarinti techninio sporto šaką – aviamodeliavimą, ugdyti mokinių kūrybinius

techninius gebėjimus, skatinti domėjimąsi technine kūryba.

Tai lėktuvėlių iš medžio korpuso ir puto plasto detalių konstravimas su karštais klijais. Visi,

pasigaminę savo lėktuvą, dekoruoja, spalvina detales ir dalyvauja lėktuvėlių skraidinimo

varžybose.

Dalyviai: 3 – 5 klasių mokiniai.

Trukmė: apie 1 val.

 

4.Edukacija „Aitvaro gamyba“

Tikslas: Suteikti žinių apie modeliavimą, erdvinių objektų raiškos galimybes;

patobulinti praktinius aitvarų projektavimo ir konstravimo sugebėjimus, skatinti techninę

kūrybą, savarankiškumą.

Užsiėmimų metu susipažįstama su aitvarų projektų pavyzdžiais, jų gamybos būdais.

Mokomasi projektuoti ir pagaminti nesudėtingą aitvarą.

Dalyviai: Įvairaus amžiaus vaikai ir suaugusieji.

Trukmė: 2 val.

 

 

5.Animacinės dirbtuvės „Piešiame pasaką“

Tikslas: Supažindinti su animacijos programos ir piešimo pradmenimis.

Užsiėmimo metu piešime pasirinktos pasakos personažus, prieš tai juos aptarsime,

išanalizuosime. Vėliau juos sudėsime į kelias scenas, nupiešime fonus ir stop motion

principu, pritaikę muziką, sukelsime į animacinį filmuką.

Dalyviai :  6-12 metų vaikai.

Trukmė: 2 akademinės valandos.

 

6.Kūrybinio rašymo dirbtuvės „Vaizdelis „Akimirka”

Tikslas: Lavinti kūrybišką asmenybę,  plėtoti  literatūrinio rašymo  gebėjimus, tobulinti saviraišką, mokytis užrašyti savo mintis ir svarbiausia - nugalėti balto popieriaus baimę.

Užsiėmimo metu sukuriama atitinkama atmosfera, mokiniai įvedami į rašymo procesą, suteikiant jiems tam tikras asociacijas ar vaizdinius. Po  apmąstymų pereinama prie laisvo rašymo:  savo minčių, emocijų, nuotaikos  ir kita. Vėliau skaitomi juodraščiai, išsakomos pastabos.

Rašymas  yra ilgas procesas. Skaitomi juodraštiniai variantai, aptariami, išsakomos pastabos išrenkamos sklandesnės, meniškesnės teksto vietos.  Vėliau perrašomi tekstai. (Kartais meninio vaizdelio kūrimui prireikia kelių užsiėmimų).

Dalyviai: 3-4 klasių ir 5-6 klasių mokiniai.

Trukmė: 2 akademinės valandos.

Puslapis atnaujintas 2017-09-15 12:44:53.